Thursday, June 25, 2009

Tak cukup kasih sayang?

Pernah tak rasa macam kita je asyik memberi...org yang satu lg tu asyik terima jek? Me kadang2 je rasa camtu. Tu pun bila incik usrule bz ngan keja dia. Err...sejauh mana boleh dikatakan bz? Entah..me pun x tau. Tapi kitaorg punyer ukuran kalau me dah start buat perangai, merajuk, malas nak layan incik usrule itew tandanyer x cukup kasih sayang la. Macam budak2 kan..hehehe.

Contohnyer macam semalam. Incik usrule langsung x call n x sms waktu siang. Err..malam tadi bila tanya bz x..dia cakap x bz sgt la macam selalu. Ni nak marah ni. Kalau dia bz x kisah la. Ni dia x bz macam selalu. Patut x merajuk? Patut x buat perangai sebab x cukup kasih sayang?

2 comments:

Dayu said...

hehehehe
tu lah ayat yang kita akan cakap kat kekasih hati dr dulu lagi
dr zaman bercinta di universiti sampai dah jadik laki bini ni kalau dia mcm tak layan sgt atau busy

'yang, org tak cukup kasih sayang'

pastu dia kata 'gedik la awak' lg2 kalau baru jumpe

MyRule said...

hahaha..dia jawab camtu?.. Lawak la..kena bagi kasih sayang cukup2 ni baru x buat perangai... ;)

Thursday, June 25, 2009

Tak cukup kasih sayang?

Pernah tak rasa macam kita je asyik memberi...org yang satu lg tu asyik terima jek? Me kadang2 je rasa camtu. Tu pun bila incik usrule bz ngan keja dia. Err...sejauh mana boleh dikatakan bz? Entah..me pun x tau. Tapi kitaorg punyer ukuran kalau me dah start buat perangai, merajuk, malas nak layan incik usrule itew tandanyer x cukup kasih sayang la. Macam budak2 kan..hehehe.

Contohnyer macam semalam. Incik usrule langsung x call n x sms waktu siang. Err..malam tadi bila tanya bz x..dia cakap x bz sgt la macam selalu. Ni nak marah ni. Kalau dia bz x kisah la. Ni dia x bz macam selalu. Patut x merajuk? Patut x buat perangai sebab x cukup kasih sayang?

2 comments:

Dayu said...

hehehehe
tu lah ayat yang kita akan cakap kat kekasih hati dr dulu lagi
dr zaman bercinta di universiti sampai dah jadik laki bini ni kalau dia mcm tak layan sgt atau busy

'yang, org tak cukup kasih sayang'

pastu dia kata 'gedik la awak' lg2 kalau baru jumpe

MyRule said...

hahaha..dia jawab camtu?.. Lawak la..kena bagi kasih sayang cukup2 ni baru x buat perangai... ;)