Monday, January 18, 2010

18/01

Diam x diam sebulan dah kitaorg jadi suami isteri..~wink~ Masih lagi tgh sesuaikan diri..uhuhu.. Rupa2nyer perkhawinan ni memang memerlukan banyak comitment. Baik, mesra, gaduh, perselisihan pendapat, merajuk, bahagia semua menjadi satu. Tapi yang pasti..kami masih saling mencintai... :P


hehehe..agak segan bila kena posing cani.... tapi kitaorg layankan je la..



encik usrule 143 so much

6 comments:

faratul said...

wow!mesti byk kna usik kan? tp bkn slalu dpt wat gtu, mase nila nak posing sakan n org pon x mengata..

Lisa said...

betul2 sokong faratul, time majlis tu la kena wat selamba jer, takleh segan2 walaupun muka dh merah padam hehehe
kak mai, hepi 1st month anniversary erk

Siti Hajar said...

bila nak letak gambar byk2?:)

azian abdullah said...

memang memerlukan banyakkkkkk comitment dan kesabaran ;). anyway, happy first month anniversary to u2...

MyRule said...

Faratul..aha..kena usik.. my family yang usik..tapi takper..diorg semua sporting jek..hehhe

Along..thanks..hehehe

Hajar... tunggu pic dari official camerawoman..:p

Azian..kan?..kan?...banyakkkkk... :)

fikaryna said...

hehe..wah romantiknya..

Monday, January 18, 2010

18/01

Diam x diam sebulan dah kitaorg jadi suami isteri..~wink~ Masih lagi tgh sesuaikan diri..uhuhu.. Rupa2nyer perkhawinan ni memang memerlukan banyak comitment. Baik, mesra, gaduh, perselisihan pendapat, merajuk, bahagia semua menjadi satu. Tapi yang pasti..kami masih saling mencintai... :P


hehehe..agak segan bila kena posing cani.... tapi kitaorg layankan je la..



encik usrule 143 so much

6 comments:

faratul said...

wow!mesti byk kna usik kan? tp bkn slalu dpt wat gtu, mase nila nak posing sakan n org pon x mengata..

Lisa said...

betul2 sokong faratul, time majlis tu la kena wat selamba jer, takleh segan2 walaupun muka dh merah padam hehehe
kak mai, hepi 1st month anniversary erk

Siti Hajar said...

bila nak letak gambar byk2?:)

azian abdullah said...

memang memerlukan banyakkkkkk comitment dan kesabaran ;). anyway, happy first month anniversary to u2...

MyRule said...

Faratul..aha..kena usik.. my family yang usik..tapi takper..diorg semua sporting jek..hehhe

Along..thanks..hehehe

Hajar... tunggu pic dari official camerawoman..:p

Azian..kan?..kan?...banyakkkkk... :)

fikaryna said...

hehe..wah romantiknya..