Friday, March 5, 2010

Bila la mau baik?


Sebenarnyer nak citer pasal batuk ni. Series aku start batuk 2 minggu pas kawen kot. Kira dah dekat 2 bulan dah batuk. Batuk pas kitaorg pindah umah sewa ni. Lama kan? Aku memang jarang demam, batuk or selsema.. tapi bila kena camni la. Susah giler nak baik. Dah berbotol2 ubat batuk aku try. Gi klinik pun dah 3,4 kali. Bila check, doktor kata paru2 x der problem. So dia suh makan ubat. Bila makan ubat kurangla skit, abis je ubat teruk balik. Madu campur limau pun dah try. Pun x ok lagi. Waaa.... saya sgt tension ngan batuk ni...huhuhu

Ok..pada sape2 yang ader petua camner mau ilangkan batuk ni, meh kongsi sini ek..plsssss... ~wink~

encik usrule 143 so much

8 comments:

atulhani said...

saya cuma amalkan makan madu khaula setiap malam. mkn dlm 2-3 sudu, jangan campur air, or minum air lepas tu..

MyRule said...

madu khaula ek?..tapi kan susah nak cari yang asli la madu ni.. ingat nanti nak gi cameron cari madu yang org asli jual tepi jalan tu...ok..thanks atul for the tip..:P

harzharun said...

dear...i pun tgh batuk2 skang...demam tu xla...tp batuk, alahai....risaunya i kalo2 still batuk ms atas pelamin..huhuhu

atulhani said...

ye ke susah nk dapat madu tu yang ori? tp kalau mkn cara cam saya ckp tu kan.. waktu lain, kena minum byk air, sebab madu panas..

MyRule said...

Harz... dah makan ubat blom?.. kena bagi baik batuk tu.. nanti kang ader yang gambar tgh tahan batuk..hehehe

atul...x susah ek? ade petua ke nak kenal yang mana ori and mana yang dah campur air or gula?

.:ANN512:. said...

i pon tak baik2 lagi ni mai!~

waaaa!!

take care ye hun :)

MyRule said...

ann... u too take care.. B2B kena jaga kesihatan dan kecomelan..:p

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

Friday, March 5, 2010

Bila la mau baik?


Sebenarnyer nak citer pasal batuk ni. Series aku start batuk 2 minggu pas kawen kot. Kira dah dekat 2 bulan dah batuk. Batuk pas kitaorg pindah umah sewa ni. Lama kan? Aku memang jarang demam, batuk or selsema.. tapi bila kena camni la. Susah giler nak baik. Dah berbotol2 ubat batuk aku try. Gi klinik pun dah 3,4 kali. Bila check, doktor kata paru2 x der problem. So dia suh makan ubat. Bila makan ubat kurangla skit, abis je ubat teruk balik. Madu campur limau pun dah try. Pun x ok lagi. Waaa.... saya sgt tension ngan batuk ni...huhuhu

Ok..pada sape2 yang ader petua camner mau ilangkan batuk ni, meh kongsi sini ek..plsssss... ~wink~

encik usrule 143 so much

8 comments:

atulhani said...

saya cuma amalkan makan madu khaula setiap malam. mkn dlm 2-3 sudu, jangan campur air, or minum air lepas tu..

MyRule said...

madu khaula ek?..tapi kan susah nak cari yang asli la madu ni.. ingat nanti nak gi cameron cari madu yang org asli jual tepi jalan tu...ok..thanks atul for the tip..:P

harzharun said...

dear...i pun tgh batuk2 skang...demam tu xla...tp batuk, alahai....risaunya i kalo2 still batuk ms atas pelamin..huhuhu

atulhani said...

ye ke susah nk dapat madu tu yang ori? tp kalau mkn cara cam saya ckp tu kan.. waktu lain, kena minum byk air, sebab madu panas..

MyRule said...

Harz... dah makan ubat blom?.. kena bagi baik batuk tu.. nanti kang ader yang gambar tgh tahan batuk..hehehe

atul...x susah ek? ade petua ke nak kenal yang mana ori and mana yang dah campur air or gula?

.:ANN512:. said...

i pon tak baik2 lagi ni mai!~

waaaa!!

take care ye hun :)

MyRule said...

ann... u too take care.. B2B kena jaga kesihatan dan kecomelan..:p

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室