Friday, April 23, 2010

OST AdaMaya - Yang Terindah

Heart this song..soooooo much...~wink~

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah



Maaf jikaku tidak sempurna

Tika bahagia mula menjelma

Bila keyakinan datang merasa

Kasih disalut dengan kejujuran



Mencintai dirimu

Merindui dirimu

Memiliki dirimu

Hingga akhir hayat bersama kamu



Kau yang bernama cinta

Kau yang memberi rasa

Kau yang ilhamkan bahagia

Hingga aku terasa indah



Kau yang bernama cinta

Hingga aku rasa indah





M.Y.R.U.L.E

2 comments:

Ibu Najla said...

lagu ni sape nyanyi eh zatul? suke jugak lirik die. mendayu jer. hehe

MyRule said...

Azian.. dia tulis nama penyanyi Dakmie.. tapi x kenal plak..penyani baru kot. Relaks je kan dgr lagu ni..:P

Friday, April 23, 2010

OST AdaMaya - Yang Terindah

Heart this song..soooooo much...~wink~

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah



Maaf jikaku tidak sempurna

Tika bahagia mula menjelma

Bila keyakinan datang merasa

Kasih disalut dengan kejujuran



Mencintai dirimu

Merindui dirimu

Memiliki dirimu

Hingga akhir hayat bersama kamu



Kau yang bernama cinta

Kau yang memberi rasa

Kau yang ilhamkan bahagia

Hingga aku terasa indah



Kau yang bernama cinta

Hingga aku rasa indah





M.Y.R.U.L.E

2 comments:

Ibu Najla said...

lagu ni sape nyanyi eh zatul? suke jugak lirik die. mendayu jer. hehe

MyRule said...

Azian.. dia tulis nama penyanyi Dakmie.. tapi x kenal plak..penyani baru kot. Relaks je kan dgr lagu ni..:P