Thursday, June 24, 2010

Cinta hati kami


Ni masa checkup last week. 22 minggu. Dah print x clear sgt.. :(


Yang ni plak masa 8 minggu. Tgk tu carbon dia dah ilang...huhuhu..


Actually, dah lama nak upload. Tapi x sempat nak scan. Huhuuh...sepatutnyer kena scan, sebab lama2 dianyer carbon tu ilang...:(



M.Y.R.U.L.E

2 comments:

azian abdullah said...

eh, memang hilang ke karbon dia lama2? sayangnya kan...ke sebab kena chy matahari eh? u tak amek gambar time tgh scan tu ke dear?

MyRule said...

Azian.. x tau la sebab kena matahari, tapi kitaorg simpan dalam buku merah in cabinet. Next time, lepas print je terus scan...huhu.

err...x plak..x terpikir..:)

boleh buat camtu ek?..nanti suruh encik usrule standby siap2 la..

Thursday, June 24, 2010

Cinta hati kami


Ni masa checkup last week. 22 minggu. Dah print x clear sgt.. :(


Yang ni plak masa 8 minggu. Tgk tu carbon dia dah ilang...huhuhu..


Actually, dah lama nak upload. Tapi x sempat nak scan. Huhuuh...sepatutnyer kena scan, sebab lama2 dianyer carbon tu ilang...:(



M.Y.R.U.L.E

2 comments:

azian abdullah said...

eh, memang hilang ke karbon dia lama2? sayangnya kan...ke sebab kena chy matahari eh? u tak amek gambar time tgh scan tu ke dear?

MyRule said...

Azian.. x tau la sebab kena matahari, tapi kitaorg simpan dalam buku merah in cabinet. Next time, lepas print je terus scan...huhu.

err...x plak..x terpikir..:)

boleh buat camtu ek?..nanti suruh encik usrule standby siap2 la..